BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, September 13, 2009

kadangkala sepi itu indah. tapi bagi mereka sepi itu bagai api dalam sekam.biarpun demikian, diharun gi juga hidup mereka dengan tabah. pada satu titik mereka dianugerahkan dengan segaris cahaya penyesuaian. mereka menjangka panas hingga ke petang tanpa menduga hujan ditangah hari...DAN......... begitulah diriku..

aku mengharapakn die seratus peratus untuk menghiburkan hidupku.
aku memberikan diri ku harapan agar dia yang terbaik untukku.
namu, aku xpasti sekarang adakah dia masih mencintaiku.
aku buntu. aku tidak tahu. bagaimanakah aku ingin mengetahui bahawa dia masih sayangkan aku?
bagaimanakah aku ingin selami dirinya lagi? aku terasa kecewa.



sayang, dimanakah kamu?
degarkan lagu ini......



TITIAN HASRAT

Kita bagai merpati

yg sering beiringan

menuju ke syurgawi pelangi


kita mengumpul hasrat

tiada henti hentinya

mencari persigahan

bina istana


namun ku tak berdaya

membina cinta

syurgawi yg dicari

dilanda derita


gugurlah harapan ku bersama hujan

bagai ada sesuatu

cinta terhalang


dimana kah kau sayang dimana

jika hilang ku nanti kembali


andai duka dimana khabarmu

jika bahgia apalah ertinya

ku menungu dan menungu....

0 comments: